Do 3 de outubro de 2017 ao 7 de novembro de 2017
A AELG colabora con esta actividade ao abeiro do convenio coa Secretaría Xeral de Política Lingüística
Foto da actividade
O Ciclo, coordinado por Isabel Mociño (Facultade de Ciencias de Educación, Campus de Ourense - Universidade de Vigo), contou coas seguintes conferencias:
3 outubro | Paula Carballeira | Que facemos co teatro?
10 de outubro | Raquel Castro | Teatro, unha ferramenta imprescindible no ensino
17 de outubro | Antón CortizasEscribir teatro dende o anfiteatro
24 de outubro | Carlos LabrañaTeatro para ler, teatro para pensar
31 de outubro | Manuel Núñez Singala | Normalización da lingua, identidade e literatura
7 de novembro | Sabela Gago | Literatura infantil e dramatización


Estes foron os obxectivos:
• Dar a coñecer estratexias, recursos e ferramentas para achegar o teatro e a dramatización á infancia e adolescencia.
• Divulgar experiencias e producións de Literatura Infantil e Xuvenil galega da man das propias creadoras/es (autoras/es, ilustradoras/es), aspecto fundamental entre futuros docentes da Educación Infantil e Primaria.
• Reforzar as carencias dos currículos académicos en materias específicas para o traballo coa literatura dramática e a representación na etapa da Educación Infantil e Primaria.
• Desenvolver coloquios/conversas coas creadoras/es participantes (autoras/es textuais, da ilustración, escenógrafas/os, directoras/os…) para contrastar as liñas de creación das persoas participantes coa percepción que os usuarios/consumidores teñen da súa produción. 
• Valorar as potencialidades do teatro e as súas múltiples dimensións na práctica docente e na formación da infancia. 
• Tomar conciencia entre o alumnado, mediadores e público en xeral da importancia de coñecer a literatura para os máis novos, saber recomendar as obras de calidade e, sobre todo, aquelas que promovan valores en positivo, entre eles a literatura dramática.
• Visibilizar a produción e potencialidades da literatura dramática para a infancia e adolescencia, incidindo en criterios de selección coherentes e acordes ao coñecemento da evolución histórica destas producións. 
• Valorar o papel dos docentes e a escola como dinamizadores, programadores e normalizadores culturais.

A seguir, a crónica videográfica do ciclo, cortesía de UVigoTV:

 

Ciclo de Literatura Infantil e Xuvenil 2017

O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil

Salón Emilia Pardo Bazán, Facultade de Historia - Campus de Ourense

 

                                                             Apertura do Ciclo de Literatura Infantil e Xuvenil 2017
                                                             03 de Outubro de 2017
Intervención de Isabel Mociño
O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil
Presenta: Isabel Mociño
Profesora, Facultade de Ciencias da Educación. Universidade de Vigo.
 
Intervención de Cesáreo Sánchez
O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil
Cesáreo Sánchez
Presidente, Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega
 
Intervención de Valentín García
O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil
Valentín García Gómez
Secretario Xeral de Política Lingüística, Xunta de Galicia.
 
Intervención de Xosé Manuel Cid
O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil
Xosé Manuel Cid
 
 
 
 
 
Que facemos co teatro?
03 de Outubro de 2017
Presentación de Que facemos co teatro?
O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil
Presenta: Isabel Mociño
Profesora, Facultade de Ciencias da Educación. Universidade de Vigo.
Que facemos co teatro?
Intervención de Paula Carballeira
Paula Carballeira
 
Que facemos co teatro?
Rolda de preguntas
Paula Carballeira
 
Actuación de 2nafronteira
O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil
Carmen Penín
Maurizio Polsinelli
 
 
 
 
Teatro, unha ferramenta imprescindible no ensino
10 de Outubro de 2017
Presentación de Teatro, unha ferramenta imprescindible no ensino
O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil
Presenta: Isabel Mociño
Profesora, Facultade de Ciencias da Educación. Universidade de Vigo.
 
Teatro, unha ferramenta imprescindible no ensino
Intervención de Raquel Castro
Raquel Castro
Dramaturga
 
Teatro, unha ferramenta imprescindible no ensino
Rolda de preguntas
Raquel Castro
Dramaturga
 
 
 
 
Escribir dende o anfiteatro
17 de Outubro de 2017
Presentación de Escribir dende o anfiteatro
O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil
Presenta: Isabel Mociño
Profesora, Facultade de Ciencias da Educación. Universidade de Vigo.
 
Escribir dende o anfiteatro
Intervención de Antón Cortizas
Antón Cortizas
Mestre e Escritor
 
Escribir dende o anfiteatro
Rolda de preguntas
Antón Cortizas
Mestre e Escritor
 
 
 
 
Teatro para ler, teatro para pensar
24 de Outubro de 2017
 
Teatro para ler, teatro para pensar
Screencast
Presenta: Isabel Mociño
Profesora, Facultade de Ciencias da Educación. Universidade de Vigo.
Carlos Labraña
Dramaturgo
 
 
 
 
Normalización de la lengua, identidad y literatura
31 de Outubro de 2017
 
Presentación de Normalización da lingua, identidade e literatura
O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil
Presenta: Isabel Mociño
Profesora, Facultade de Ciencias da Educación. Universidade de Vigo.
 
Normalización da lingua, identidade e literatura
Intervención de Manuel Nuñez
Manuel Nuñez Singala
USC
 
Normalización da lingua, identidade e literatura
Rolda de preguntas
Manuel Nuñez Singala
USC
 
 
 
 
 
Literatura infantil e dramatización
07 de Novembro de 2017
Presentación de Literatura infantil e dramatización
O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil
Presenta: Isabel Mociño
Profesora, Facultade de Ciencias da Educación. Universidade de Vigo.
 
Literatura infantil e dramatización
Intervención de Sabela Gago
Sabela Gago
Actriz
 
Literatura infantil y dramatización
Rolda de preguntas
Sabela Gago
Actriz