Do 3 de outubro de 2017 ao 7 de novembro de 2017
A AELG colabora con esta actividade ao abeiro do convenio coa Secretaría Xeral de Política Lingüística
Foto da actividade
 
 
 
 

Na Sala multiusos Emilia Pardo Bazán do Edificio Facultades do Campus As Lagoas (Ourense). Todas as sesións comezan ás 18.00.

Entrada libre.

Inscrición (gratuíta) para recibir un diploma de asistencia (12 horas) en imocino@uvigo.es

Para alumnado de Ciencias da Educación, alumnado do Campus Universitario de Ourense, mestres/as en activo e público en xeral.

O Ciclo, coordinado por Isabel Mociño (Facultade de Ciencias de Educación, Campus de Ourense - Universidade de Vigo), conta coas seguintes conferencias:

3 outubro | Paula Carballeira | Que facemos co teatro?
10 de outubro | Raquel Castro | Teatro, unha ferramenta imprescindible no ensino
17 de outubro | Antón CortizasEscribir teatro dende o anfiteatro
24 de outubro | Carlos LabrañaTeatro para ler, teatro para pensar
31 de outubro | Manuel Núñez Singala | Normalización da lingua, identidade e literatura
7 de novembro | Sabela Gago | Literatura infantil e dramatización


Obxectivos
• Dar a coñecer estratexias, recursos e ferramentas para achegar o teatro e a dramatización á infancia e adolescencia.
• Divulgar experiencias e producións de Literatura Infantil e Xuvenil galega da man das propias creadoras/es (autoras/es, ilustradoras/es), aspecto fundamental entre futuros docentes da Educación Infantil e Primaria.
• Reforzar as carencias dos currículos académicos en materias específicas para o traballo coa literatura dramática e a representación na etapa da Educación Infantil e Primaria.
• Desenvolver coloquios/conversas coas creadoras/es participantes (autoras/es textuais, da ilustración, escenógrafas/os, directoras/os…) para contrastar as liñas de creación das persoas participantes coa percepción que os usuarios/consumidores teñen da súa produción. 
• Valorar as potencialidades do teatro e as súas múltiples dimensións na práctica docente e na formación da infancia. 
• Tomar conciencia entre o alumnado, mediadores e público en xeral da importancia de coñecer a literatura para os máis novos, saber recomendar as obras de calidade e, sobre todo, aquelas que promovan valores en positivo, entre eles a literatura dramática.
• Visibilizar a produción e potencialidades da literatura dramática para a infancia e adolescencia, incidindo en criterios de selección coherentes e acordes ao coñecemento da evolución histórica destas producións. 
• Valorar o papel dos docentes e a escola como dinamizadores, programadores e normalizadores culturais.